צימרים לפי שעות בכפר אחים

צימרים בצפון לפי שעות בכפר אחים כפר אחים הוא ישוב הנמצא במישור חוף יהודה בין צומת מלאכי לצומת מסמיה, כ- 30 דקות נסיעה ברכב מאזור המרכז. מיקומו המושלם אשר מצד אחד נורא מרכזי ומצד שני מרוחק מהרעש וההמולה הוא מה שגורם להמון זוגות להגיע אליו ולהתארח בו. תוכלו לחפש ריבוי של מתחמי נופש בניהם חדרי אירוח לפי שעות בכפר אחים אשר יעניקו לכם רגעי אושר קטנים של אושר רב ואהבה...

 

רגעים קטנים של אושר רב, משפט קצר עם המון משמעות, בחיים העמוסים שלנו מלאים התחייבויות, עבודה, קריירה וילדים גדולים, לכן אנו חייבים לאתר מהם הרגעי אושר המאושרים של אשר יעניקו לנו כוח ואנרגיה להמשיך הלאה. בחדרים לפי שעות בכפר אחים תיהיה לכם האופציה לקבל רגעי אושר קטנים של אושר זה עם זה בחדר מפנק ביותר עם פינוקים כיפיים ואטרקציות שיגרמו לכם לאהוב מחדש. בכל חדר אירוח תחכה לכם מיטה זוגית מאוד גדולה עם סדינים נעימים, חדר אירוח רחצה מפנק מאוד עם מגבות וכלי רחצה, אמבט זרמים מפנק ביותר, מטבחון מצויד במוצרי חשמל שתוכלו להכין ארוחות טעימות אחת לשנייה, לנוח בפינת ישיבה רגועה מול מסף גדול המחובר למגוון ערוצי צפייה, בימי החורף הקרים או בימי הקיץ החמים להתפנק על מזגן יוקרתי,

פינת קפה בעלת אמצעים, יין מומלץ וכיבוד קל. להשלמת הטעימה ביכולתכם להזמין לפתח החדר אירוח מבחר ארוחות בוקר, עיסויי גוף מפנקים, מגשי פירות התקופה ואלכוהול יוקרתי (רצוי לברר לפני עם בעלי המקום לגבי שירות זה)

 

האירוח הינו פרטי לחלוטין עם חניה אישית לאורחי הדומין, כניסה נפרדת על ידי שער יפה חשמלי או קודן, ארונית קטנה שירות בכניסה, נופש ללא מפגש עם הבעלים ושירות 24/7 לאורחי המקום. חדרים לפי שעות בכפר אחים יעניקו לזוגיות שלכם עוד כמה רגעי אושר של חוויות, חיבה, אהבה ותשוקה..

 
 
שם הצימר \ חדר \וילה : הבקתה | איזור : דרום | ישוב : כפר אחים
החל מ: 150 ₪
טלפון :

052-9124708

צימרים לפי שעות בכפר אחים

אצלנו ביכולתכם לגלות את עצמכם מתאהבים מחדש, חווים מחדש ורגיל גורפים לעצמכם עוד כמה רגעי אושר קטנים של אושר. בואו להשקיע במה שחשוב באמת בחיים באהבה שלכם- חדרים יוקרתיים לפי שעות בכפר אחים.

 
 
שם הצימר \ חדר \וילה : הבקתה | איזור : דרום | ישוב : כפר אחים
החל מ: 150 ₪
טלפון :

052-9124708